Воркшоп є частиною серії роуд-шоу для МСП у регіонах України
1 червня 2018 року у Кропивницькому відбувся воркшоп "Європейські експерти для українського бізнесу". Захід бів організований Центром підтримки бізнесу м. Кропивницький, оснований на базі Кіровоградської РТПП, в рамках ініціативи EU4Business за підтримки ЄБРР.
Метою воркшопу, що є частиною серії роуд-шоу для МСП у регіонах України, було надання практичних інструментів для просування товарів на ринках ЄС та консультацій від європейських експертів з розвитку бізнесу в Україні, а також надання можливостей нетворкінгу між учасниками заходу та представниками європейських країн.
Першою частиною заходу став майстер-клас для МСП "Як робити бізнес в Україні та вийти за кордон" від представника Європейського економічного та соціального комітету Маді Шарма, а також експерта із програм та проектів ЄС і просування експорту Дмитра Корбута.
Саме ця частина воркшопу була спрямована на забезпечення учасників практичними інструментами просування продукції на європейські ринки. Попередньо тренери вивчили їх задоволеність та потреби стосовно експортного потенціалу до ЄС. Крім того, були проаналізовані сектор та тип продукту конкретних підприємств, а також досвід експорту та готовність учасників до експорту. На основі цієї інформації вивчили основні якості для експорту продукції, представленої на европейських ринках та потенційні ринки. Аналізували також такі аспекти можливої експортної стратегії, як особливості європейського ринку для представлених продуктів, основні вимоги щодо входження на ринок ЄС, стандарти праці та принципи корпоративної соціальної відповідальності для дотримання стандартів роздрібних та мережевих поставок, ринкові особливості ЄС щодо презентації та маркетингу продукції.
Другою частиною заходу став семінар на тему експортного партнерства, тренером у якому, окрім Дмитра Корбута, виступив 30-й президент Європейського економічного та соціального комітету, Міжнародний директор Французької торгово-промислової палати Анрі Малосс.
Протягом семінару експерти та учасники зупинилися на особливостях роботи з партнерами ЄС щодо експорту, огляді можливих каналів для пошуку експортних партнерів та конкретних рекомендаціях.
Поставивши собі за мету надання консультацій щодо побудови партнерських експортних відносин, основну увагу експерти сфокусували на специфіці роботи з європейськими партнерами.
Дізналися учасники й про важливі аспекти фінансування експортного партнерства. Зокрема, про різні способи побудови взаємовигідного довострокового партнерства, можливі експортні канали та найбільш відповідні регіони для входження на ринок ЄС із обраним товаром, канали пошуку партнерів, а також інструменти фінансування для підтримки вступу на ринок ЄС.