Завершився дводенний тренінг «Ораторська майстерність та ефективна комунікація як інструмент управління», що проходив у Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті 9-10 червня.

Тренінг проводився Центром інформаційної підтримки бізнесу, що діє при КРТПП, у рамках ініціативи ЄС #EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні.

У заході взяли участь власники, керівники та представники 16 місцевих малих та середніх підприємств області, зокрема туристичної компанії «JoinUP», товариства «Дабл Деккер», товариства «Агросинергія», дизайн-ательє «Штори Люкс», фермерського господарства «Груп Агро», консалтингової компанії «P&R Consulting», а також декілька фізичних осіб-підприємців, які прагнуть розвивати власний бізнес, налагоджуючи ефективну комунікацію і з клієнтами, і з партнерами.

Розпочала захід керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу Надія Пшенична. Вона радо привітала учасників тренінгу, розповіла про діяльність Центру та ініціативи ЄС EU4Business, представила тренера аудиторії, познайомила учасників тренінгу один з одним. 

Проводила заняття Олена Берещук – бізнес-тренер, фахівець з ораторської майстерності, комунікації, лідерства; мотиваційний спікер, психолог, доктор філософії (PhD), засновниця власної Школи ораторського мистецтва.

Перш за все, за порадою Олени, необхідно постійно працювати над собою, підвищувати рівень свого особового розвитку. «Переконуючи співрозмовника, підберіть від трьох до п'яти різних аргументів. Ці аргументи повинні бути важливими насамперед для опонента, а не для вас», - каже вона. «Говоріть з людьми про них самих. Говоріть мовою їх потреб. Так ви продемонструєте співрозмовнику, що розумієте його, тим самим збільшите рівень довіри до себе».

Для ефективного спілкування з контрагентом, пані Олена закликає знаходити для своїх аргументів практичні приклади: «Намалюйте емоційні картинки, і ваша аргументація буде звучати набагато переконливіше», - запевняє вона. А надзвичайно важливим в ораторській майстерності, за словами тренера, є стримування себе від проявів неконтрольованих емоційних сплесків – це дозволяє направляти розмову у необхідне русло.

Учасники тренінгу вивчали стратегії ефективної комунікації, навчились оперувати аргументами, опрацювали мовні техніки м’якої взаємодії та жорсткої риторики, техніку конструктивного діалогу та взаємодії. Практикували прийоми роботи з диханням, голосом, дикцією задля утримання уваги аудиторії, відпрацювали антиманіпулятивне реагування, а також концепти успішної комунікації для домінування.

Тренінг отримав схвальні відгуки від його учасників. Особливо наголошувалось на практичному застосуванні отриманих знань та навичок.

По закінченню занять учасники отримали сертифікати про проходження тренінгу.

Окрему увагу організатори приділили заходам безпеки – кожен пройшов через скрінінг, скористався антисептиком для рук, а під час усього заходу було організоване суворе дотримування соціальної дистанції, часткове прибирання та провітрювання зали для проведення навчань. Окремі заняття проводилися просто неба.

" "