Вже сьогодні Кіровоградська РТПП активно долучається до вирішення кадрових проблем підприємств регіону. На базі Палати, зокрема, відбувається підготовка фахівців із організації публічних закупівель, митних брокерів, ближчим часом розпочнеться підготовка фахівців для місцевих підприємств із проходження державних перевірок тощо.

Спеціалісти, які отримали сертифікати про навчання в КРТПП, вже працюють і у приватних компаніях, і в місцевих органах виконавчої влади, і в органах місцевого самоврядування.

Палата є активним учасником впровадження системи дуальної освіти в регіоні. Наші фахівці регулярно виступають як викладачі місцевих ВИШів, що практикують дуальну освіту, зокрема Економіко-технологічного інституту ім. Роберта Ельворті, який є членом КРТПП. В свою чергу, студенти закладу мають можливість на базі Палати, за допомогою її фахівців практично опрацювати тонкощі зовнішньо-економічної діяльності та сертифікації товарів.

Разом з тим, керівникам підприємств несуттєво, як здобували фах їх працівники – займаючись самоосвітою, у закладах профтехосвіти або у вищій школі. Важливим є те, щоб шукач роботи мав змогу підтвердити свої професійні вміння і навички.

Сьогодні є достатньо передумов для того, аби регіональні торгово-промислові палати взяли на себе функції кваліфікаційних центрів.

Кіровоградська РТПП має тісні зв’язки та багато прикладів співпраці з місцевим бізнесом, і здатна долучити його до розробки професійних стандартів. Палата налагодила партнерські стосунки із обласним центром зайнятості, який може вказати не лише на дефіцит тих чи інших фахівців у регіоні, а й на знання та вміння некваліфікованих шукачів роботи, які здатні пройти іспити та отримати відповідні сертифікати.

Палата може стати регіональним центром, який у співпраці із підприємствами та навчальними закладами, використовуючи виробничі і навчальні бази на договірній основі, буде організовувати оцінювання знань і вмінь, з різних спеціальностей, а за результатами оцінювання присвоюватиме відповідну кваліфікацію.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Slider