Медіація існує так само давно, як існують конфлікти. Для вирішення конфліктів вдавалися як до переговорів між конфліктуючими сторонами, так і до медіації, яку можна назвати особливим видом переговорів за участю нейтрального особи.

У якийсь момент в кожній країні, у зв'язку з перевантаженістю судової системи, стає актуальним питання: яким же чином можливо врегулювати спір без суду? У зв’язку із чим починається формування попиту на різні альтернативні способи вирішення спорів. І до тих пір, поки вплив цих факторів не досягло певної межі, і поки немає певного рівня інформованості та готовності до змін в суспільстві, не відбувається швидкого розвитку медіації.

В усьому світі медіація є однією з найпопулярніших форм врегулювання конфліктів. Медіація отримала значний розвиток у країнах Європи, Австралії, США та, наразі, активно розвивається на території країн пострадянського простору.

Процес інтеграції медіації як повноцінного і повноправного інституту альтернативного вирішення спорів Україні знаходиться на самому початку свого становлення.

Наразі, в Україні процедура медіації не регламентована на законодавчому рівні, що значно ускладнює її застосування на практиці. Проте само собою зрозуміло, що без конкретної підтримки з боку суб’єктів, які в Україні формують політику в галузі правосуддя (суди, уряд, парламент, адвокатура), медіації не просто здобути популярність.

З метою впровадження в Кіровоградській області культури альтернативного вирішення спорів в цілому і медіації зокрема на рівні кращих світових стандартів, 1 липня 2016 року рішенням Президії Кіровоградської РТПП на базі Регіональної палати створено Центр медіації, завданням якого є запровадження медіації як альтернативного способу вирішення конфліктів (спорів), який ґрунтується на принципах добровільності, самовизначеності, конфіденційності, незалежності, неупередженості та гнучкості.

 

Реєстр медіаторів Кіровоградської РТПП

Кодекс медіатора КРТПП  download

Положення про медіаторів КРТПП  download

Положення про процедуру медіцації в КРТПП  download

Положення про Центр медіації КРТПП  download

birukov Бірюков Андрій Олександрович 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 15 років
zamediynska Замедянська Наталія Михайлівна 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 23 років
lisovska Лісовська Оксана Анатоліївна 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 30 років
mazurenko n Мазуренко Наталія Юріївна 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 30 років
mazurenko t Мазуренко Тетяна Сергіївна 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 10 років
nazarenko Назаренко Юрій Володимирович 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 15 років
staheev Стахеєв Олександр Олексійович 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 34 років
khmurenko Хмуренко Олег Сергійович 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - Кіровоградська РТПП
Стаж роботи за спеціальністю - 14 років
shapovalov Шаповалов Дмитро Володимирович 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - адвокат
Стаж роботи за спеціальністю - 15 років
romanovska Романовська Людмила Антонівна 
Освіта - вища
Отримана спеціальність - правознавство
Останнє місце роботи - Керівник Центру правових рішень ТПП України
Стаж роботи за спеціальністю - 34 років

Засвідчення документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (документів комерційного характеру) – процедура підтвердження дійсності виданих підприємствами та організаціями або державними установами, представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності, що зареєстровані на території України оригіналів документів комерційного характеру для надання їх іноземним контрагентам.

Перелік держав для яких потрібне засвідчення торгово-промислової палати:
В'єтнам, Єгипет, Індія, Іран, Ірак, Йорданії, Катар, Кувейт, Лівія, Ліван, Об'єднані Арабські Емірати, Пакистан, Перу, Саудівська Аравія, Сирія, Судан, Туреччина, Філіппіни.

-----
Документи, пов’язані із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності
До документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності, що надаються заявниками для засвідчення, відносяться зокрема:
- договори, угоди, контракти додатки до них, специфікації, інвойси, коносаменти, товарно-транспортні накладні, товаророзпорядчі накладні, митні декларації, декларації виробника товарів тощо;
- оригінали та/або належним чином засвідчені копії: сертифікатів про походження товарів, ветеринарних сертифікатів, сертифікатів якості, фіто санітарних сертифікатів (додатків до них), сертифікатів вільної торгівлі, сертифікатів відповідності, гігієнічних сертифікатів, санітарно-епідеміологічних висновків, радіологічних сертифікатів, сертифікатів здоров’я;
- нотаріально засвідчені копії: статуту, установчого договору, протоколів зальних зборів та інших нотаріально засвідчених документів;
- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, які завірені печаткою цього підприємства, організації, установи, фірми тощо;
Даний перелік документів не є вичерпним, для засвідчення документів можуть надаватися і інші документи комерційного характеру, які складаються у процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності.

---
Роз’яснення
На підставі п. 6 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" Рішенням Президії торгово-промислової палати України від 21.07.2016 року "Про уніфікацію в системі ТПП України послуг із засвідчення документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності" ЗАТВЕРДЖЕНО "Положення про порядок засвідчення торгово-промисловими палатами в Україні документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (документів комерційного характеру)" відповідно до Рішення Президії ТПП України від 21.07.2016 №14 (7).

---
Тарифи
Тарифи на послуги із засвідчення документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (документів комерційного характеру) передбачають звичайний та терміновий порядок розгляду заяви, за бажанням заявника (у звичайному режимі послуга надається протягом 3 робочих днів, у разі виконання робіт у терміновому режимі (в межах одного робочого дня), оплата послуги здійснюється з урахування коефіцієнта "2").
Тариф на послугу, грн. (без ПДВ) за один документ - 250,00.
Увага!!! В момент подачі документів для засвідчення до Кіровоградської РТПП, представник юридичної особи повинен мати довіреність від підприємства з повноваженнями на представника та документ, що посвідчує особу представника.

 

Дивись також:
Положення про порядок засвідчення торгово-промисловими палатами в Україні документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (документів комерційного характеру) від 21 липня 2016 р. № 14(7) Рішення Президії ТПП України.

 

Телефон для довідок: (0522) 24-02-89

logo trsud14 січня 2005 року Кіровоградським обласним управлінням юстиції у Кіровоградській області зареєстровано Постійно діючий третейський суд при Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті (далі - Третейський суд).

6 січня 2016 року Кіровоградським територіальним управлінням юстиції у Кіровоградській області зареєстровані зміни до Положенням про Постійно діючий третейський суд при Кіровоградській РТПП та Регламент Постійно діючого третейського суду при Кіровоградській РТПП. Оновлено склад суддів Третейського суду.

Третейський суд утворений на підставі Закону України "Про третейські суди" як недержавний незалежний постійно діючий орган для вирішення спорів, які виникають із цивільних та господарських правовідносин без статусу юридичної особи.

Завданням Третейського суду є захист майнових і немайнових прав та охоронюваних законом інтересів фізичних чи юридичних осіб шляхом всебічного розгляду та вирішення спорів відповідно до закону.

Третейський суд здійснює свою діяльність згідно з Законом України "Про третейські суди", Положенням про Постійно діючий третейський суд при Кіровоградській РТПП та Регламентом Постійно діючого третейський суд при Кіровоградській РТПП що затверджені Президією Кіровоградської РТПП.

Основні переваги розгляду спору у Третейському суді:
- оперативність та швидкість, відсутність бюрократизму та корупційних проявів;
- конфіденційність третейського розгляду;
- право сторін обирати третейських суддів, а також місце проведення засідань суду та мову третейського провадження;
- незалежність третейських суддів, підкорення їх тільки закону;
- остаточність рішення третейського суду та можливість оскарження цього рішення лише з процесуальних підстав, передбачених Законом України "Про третейські суди";
- негайне набрання чинності рішенням третейського суду;
- можливість примусового виконання рішення суду;
- оптимальність судових витрат, що дає можливість "здешевити" витрати на судовий розгляд спору.

Компетенція Третейського суду
Третейський суд приймає до розгляду будь-які спори, що виникають між юридичними та фізичними особами з цивільних та господарських правовідносин, за винятком випадків, передбачених Законом України "Про третейські суди".

Підстави для звернення до Третейського суду
Третейський суд приймає до розгляду спори, що відносяться до його компетенції, за наявності письмової третейської угоди, укладеної між сторонами, про передачу третейському суду всіх або окремих спорів, що виникають або можуть виникнути між сторонами з конкретних правовідносин, незалежно від того, носять вони договірний характер чи ні.
Третейська угода може бути укладена у вигляді третейського застереження в договорі, контракті або у вигляді окремої письмової угоди.

Склад та розмір витрат, пов'язаних з розглядом спору, порядок їх сплати і розподілу між сторонами встановлюється Положенням про третейські витрати.

Строк розгляду справи Третейським судом не може перевищувати двох місяців з дня порушення провадження у справі.

Обов'язковість рішення Третейського суду
Рішення Третейського суду є остаточним і оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених ст.51 Закону України "Про третейські суди". Рішення виконується зобов'язаною стороною добровільно у строки, вказані в рішенні. Якщо строк не встановлено, то рішення підлягає негайному виконанню. Невиконане добровільно рішення третейського суду підлягає примусовому виконанню в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".

Третейський розгляд справи у суді здійснюється третейськими суддями, які обираються сторонами або призначаються Головою Третейського суду з числа осіб, включених до списку третейських суддів. Нині цей список налічує 10 третейських суддів - фахівців у різних галузях права, юристів-практиків, більшість з яких мають досвід третейського розгляду спору.

-------

Положення про Постійно діючий третейський суд при Кіровоградській РТПП
Регламент Постійно діючого третейського суду при Кіровоградській РТПП
Список третейських суддів Постійно діючого Третейського суду при Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті

-------

Замовити послуги та отримати додаткову інформацію:
телефон: (0522) 24-02-89
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розмір штрмхкодової позначки та відповідно коефіцієнт збільшення вибирають не довільно, а залежно від технології друку, якості матеріалів та результатів оцінки якості друку. Розміри штрихкодових позначок встановлені стандартом ДСТУ 3146-95. Більший розмір забезпечує більшу надійність зчитування. Рекомендовані розміри і зразки штрихкодових позначок EAN-13 та їх умовні позначення наведено нижче.

У випадку коли поверхня для друку є недостатньою, допускається зменшення висоти штрихкодової позначки. Однак слід враховувати, що це супроводжується зменшенням можливості багатонапрямного зчитування.

Зони стабілізації — це світлі поля, що обмежують штриховий код справа та зліва і є важливим елементом штрихкодової позначки, необхідним для забезпечення її зчитування. Зменшення ве­личини зон стабілізації недопустиме.

 
Спосіб друку 
Розмір позначки
офсетний
- з SC0 і більше (M · 0,8)
типографічний
- з SC2 і більше (M · 1,0)
типоофсетний, або глибокий
- з SC3 і більше (M · 1,1)
фільмодрук, шовкографія
- з SC4 і більше (M · 1,2)
флексографічний на папері, або на фользі
- з SC5 і більше (M · 1,4)
флексографічний на гофрокартоні
- з SC7 і більше (M · 1,7)

Рекомендовані розміри штрихкодових позначок:

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 * використані матеріали Асоціації "ДжіЕс1 Україна"

 

Надійність зчитування в значній мірі залежить від контрасту між штрихами і проміжкою, що залежить від комбінації кольорів, що застосовуються:

ЗАБОРОНЕНІ КОМБІНАЦІЇ КОЛЬОРІВ ШТРИХІВ І ПІДЛОЖКИ:

Колір підложки
  Колір штрихів
білий
  червоний, оранжевий, золотистий, жовтий, світло-коричневий
зелений
  червоний, коричневий, чорний
блакитний
  червоний, чорний
темно-коричневий
  чорний
світло-коричневий
  червоний
золотистий
  червоний, оранжевий, чорний

ЗАБОРОНЕНІ КОМБІНАЦІЇ КОЛЬОРІВ:

 * використані матеріали Асоціації "ДжіЕс1 Україна"

Надійність зчитування в значній мірі залежить від контрасту між штрихами і проміжкою, що залежить від комбінації кольорів, що застосовуються:

 

РЕКОМЕНДОВАНІ КОМБІНАЦІЇ КОЛЬОРІВ ШТРИХІВ І ПІДЛОЖКИ:

Колір підложки
  Колір штрихів
білий
  чорний, блакитний, зелений, коричневий
оранжевий
  чорний, блакитний, зелений, темно-коричневий
жовтий
  чорний, блакитний, зелений, темно-коричневий
бежевий
  чорний, блакитний, зелений, темно-коричневий
червоний
  чорний, блакитний, зелений, темно-коричневий

>ДОПУСТИМІ КОМБІНАЦІЇ КОЛЬОРІВ:

 * використані матеріали Асоціації "ДжіЕс1 Україна"

 

  • Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з усіх питань, що належать до компетенції ТПП України, крім тих, що стосуються зобов'язань за:
    • умовами зовнішньоторговельних угод і міжнародних договорів України;
    • умовами зовнішньоекономічних договорів, контрактів, типових договорів, угод, в яких безпосередньо передбачено віднесення такої функції до компетенції ТПП України;
    • умовами договорів, контрактів, типових договорів, угод між резидентами України, в яких безпосередньо передбачено віднесення такої функції до компетенції ТПП України. 
  • Надання інформаційно-консультаційних послуг, сприяння зацікавленим особам у підготовці заявок і формуванні необхідного пакету документів, з подальшою передачею цих заявок та документів на розгляд: Торгово-промисловій палаті України (з питань, які віднесені до компетенції Торгово-промислової палати України) або до регіональної ТПП.

 

Документи для завантаження:

  1. Регламент засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) в новій редакції від 12 травня 2020 року
  2. Тарифи на послуги з засвідчення форс-мажорних обставин
  3. Проформи заяв про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили):
    1. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб’єктів господарювання/фізичних осіб за договірними зобов’язаннями (Додаток № 1 до Регламенту)
    2. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб’єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов’язаннями (обов’язками) (Додаток № 2 до Регламенту)
    3. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) для суб’єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов’язаннями (обов’язками) для списання безнадійного податкового боргу (Додаток № 3 до Регламенту)
    4. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які унеможливили виконання обов’язків (зобов’язань) для суб’єктів господарювання/фізичних осіб за законодавчими та іншими нормативними актами України (Додаток № 4 до Регламенту)

Замовити послуги та отримати додаткову інформацію:
телефон: 
(0522) 24-02-89 
електронна пошта: 
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Консультаційний центр для ініціативних груп по створенню і
розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів (СОК)
пропонує наступні послуги:


Надання консультацій ініціативним групам (виробникам сільськогосподарської продукції) з метою створення СОКів.

- визначення пріоритетних напрямків сільських територій, на яких створюється кооператив;
- роз'яснення початкових етапів створення СОК;
- розробка плану господарсько-економічної діяльності;
- економічний та організаційний супровід ведення коопераційної діяльності.

Підготовка та складання необхідних документів:

- протоколи установчих та загальних зборів, установчий договір;
- проект, Статут та правила внутрішньогосподарської діяльності;
- бізнес-план розвитку кооперативу.

Навчальні та практичні заходи щодо ведення господарської діяльності:

- тренінги;
- організація демонстраційних виїздів на діючі кооперативи.

Допомога в зовнішньоекономічній діяльності.


Замовити послуги та отримати додаткову інформацію:
телефон: (0522) 24-02-89
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Slider