Незважаючи на обстріли України та ситуацію з енергетичною інфраструктурою, що склалася у п’ятницю, підприємства Кіровоградщини та Сумщини успішно взяли участь у B2B Networking «Біо/органічні харчові продукти: стан галузі в Україні та перспективи співпраці з бізнесом Польщі та Італії».

1912 11Учасників заходу привітали президент Кіровоградської РТПП Ірина Саєнко, віцепрезидент Сумської  Юлія Бондаренко, директор Департаменту зовнішніх зв'язків Польської ТПП Єжи Дроздж, та Моніка Лукса з торгової палати Модени (Італія).

Президент Кіровоградської РТПП подякувала Польській Торговій Палаті за пропозицію взяти участь у проєкті EU4Business: Connecting Companies, що став ще однією можливістю презентувати у ЄС компанії з нашого регіону. «Сьогодні, ми докладаємо максимум зусиль аби підтримати бізнес… Знаю, що європейських партнерів цікавлять товари з України, тож ми продовжуємо працювати незважаючи на війну в Україні та на COVID-19 у світі», - зазначила Ірина Саєнко.

1912 8Під час заходу відбулася презентація програми «В2bioFood», що реалізується проєктом EU4Business: Connecting Companies (EU4BCC) за керівництва Eurochambres та фінансування Європейського Союзу. Учасники проаналізували ринок органічної продукції України, вимоги до органічної продукції на території України для українських виробників та європейських компаній та вимоги до експорту органічної продукції з України в ЄС. А давній партнер Кіровоградської РТПП Денис Купраш провів для учасників нетворкінгу тренінг з електронної комерції.

Окрім того підприємства-учасники проєкту презентували свою продукцію для бізнеса України, Польщі та Італії. А вже під час презентації почали з’являтися й потенційні партнери. Зокрема, велику зацікавленість європейського та українського бізнесу викликала продукція ТМ «Радішка», що виготовляє натуральні соки у Новоукраїнському районі.
 
1912 41912 51912 61912 7

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "