Штучний інтелект (ШІ) став трансформаційною технологією в різних галузях. Не став винятком і маркетинг. Завдяки можливості аналізувати величезні обсяги даних, робити прогнози та автоматизувати завдання, ШІ може революціонізувати розуміння клієнтів, персоналізувати кампанії та сприяти зростанню бізнесу. 

Як побудувати маркетинговий процес у світі ШІ будемо говорити під час практикуму «Використання штучного інтелекту для побудови процесів у відділу продажів та маркетингу».

Захід проводимо онлайн, безоплатно, за сприяння Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України".

Разом із Денисом Купрашем, бізнес-консультантом, досвідченим фахівцем з питань маркетингу, продажів та побудови бізнес-процесів ви розберете практичні кроки щодо інтеграції штучного інтелекту для оптимізації продажів, підвищення продуктивності та збільшення конкурентоспроможності вашої компанії.

Розглянете сценарії, де ШІ стане вашим порадником у побудові воронки продажів та розробці унікальної торгової пропозиції. Дізнаєтесь як підключити до бізнес-процесів менеджера з продажів на штучному інтелекті.

Захід відбудеться ОНЛАЙН 09 квітня 2024 року, початок об 11.00.

Участь БЕЗОПЛАТНА за умови попередньої реєстрації за посиланням: https://forms.gle/AZTqLn6BGHkW9YgK7

Захід проводиться Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою у межах проєкту «Посилення ефективності маркетингу та підвищення конкурентоспроможності МСП» за підтримки Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України".

Програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "